August 05, 2010

mental disorder


satu situasi keji telah berlaku dalam kelas math tadi. perlu ke kau masuk kelas lepas tu pegi dekat belakang kelas and bentangkan ketiak kau dekat aircond tu? org lain pon panas jugak la wehhhhh tapi takdela vavi sangat perangai diorang tu mcm kau. kau sedar tak kau tinggi? kau sedar tak kau pakai short sleeve? kau sedar tak udara dari aircond tu terus menuju ke ketiak kau tanpa halangan langsung? kau tahu tak kau punya bau tu mencapai keTENGIKkan tahap keketiran? kau tak nampak ke kami betiga ada kat sebelah meja kau? kalau jarak sedepa pon boleh rasa tengik kau mcm dalam lubang hidung aku dah, apatah lagi bila kitorang yg duduk betul2 sebelah aircond ni. sumpah benci gila gila gila gilaaaaaa dekat kau. annoying dohh !

bengang hooiiiiii !

hey budak mentah first year, aku benci kau. kenapa mesti kau sama kelas dgn aku hah? pandai macam mana pon kau terus nak amek engine maths 2, tak perlu lah nak bikin publisiti sangat eh. semua orang tak suka dgn kau lah rasanya. hadoila indule. mmg sah kau indule sejati lah. perangai sumpah JELEK and JIJIK gila tahap ketapak kakian saiz 10 europe punya range. nasib baik kawan aku tak bagi kau makan sepak 360 darjah dia. kan dyla kan? oh, anis and mu'izz jugakkkk hehe.


please lah pegi jumpa pakar psikatri, suruh doktor tu check mental kau. aku rasa ada blood clotting kat mana2 tu, sbb tu kau mcm gila sikit. and kawan aku ada cerita nampak kau pakai baju tebalik. penipu besar kalau tak sedar kita pakai baju tebalik kan? berkolar pulak tu. bodoh, that is not a style.





*p/s : indule = parya. tahu kan camna bau diorang?


5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...