July 13, 2010

my SUNSHINE !

ouh ouh i dah dekat kolej skarang. even i cakap taknak balik kolej tapi macam alah tipu lah kalau i kata tak happy kannnn. sapa tak happy jumpa kawan2 gila semua? ouh hilang stress dapat jumpa semula and the bestest moment ever is bila dapat begosip macam joyah bagai. i sukaaaaa ! GJ, aku sumpah sayang korang. sayang korang ketat ketat tahu? kalau tak tahu pergi terjun k11 cepat. and and i suka jugak bila dapat tengok dia lagiii. suka sangat sangat. serious tak tipu. untuk DYLA and ANIS, thanks paham perangai aku. ye aku mengaku aku gedik but bila dengan dia je aku macam tu. bila time makan je aku berubah sekejap. kan kan kan? please cakap ya. pleaseeee. thanks sayang, iloveyou lah ! <3

sebelum terlambat i nak say thanks to my GJ sbb kita dapat gather balik cukup 9 org. best kan eclipse? ouh i suka badan JACOB but i love EDWARD more ! sorry jacob, i didnt mean to hurt you. sumpah i takde maksud nk buat you terluka. haha mianhae.

okay laporan cuaca pulak boleh? cuaca mendung dalam diri syaza skarang. eh, bengang lah dgn uspot ni. sumpah bebal paham?! kejadah apa lah fb boleh bukak tapi blog tak boleh. i ni dah la baru nak berjinak jinak dengan alam blogging ni kan, tetiba nak buat hal pulak tak dapat bukak. apa masalah eh? youtube layan bapak ah taknak laju gila pulak. bebanyak terima kasih kepadaNADHIRAH MAHFOR sbb sudi meminjamkan broadband anda ya? gedabak gituuu haha !


*p/s : saya tiru park gae in.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...