July 18, 2010

mode tiada mood


jiwa kacau. otak serabut. kenapa dgn kau ni sebenanya?


CERITA 1.

semalam, i saw him. tapi kau buat mcm tak pernah kenal aku kan? alah, tipu kalau kau kata kau tak nampak aku sbb kau lalu sebelah aku je. and plus dgn suara aku yg kuat mcm guruh ni, mmg tipu kau tak kenal aku. before ni mmg plan poyo gila nak face to face dgn kau konon nak setelkan semua masalah. but i know, i dont really have the strength to make it real. kenapa boleh jadi mcm ni ea? i just need to know, apa dosa aku dekat kau sampai kau buat aku mcm ni. you owe me an explanation dear. aku sayang kau. sumpah aku sayang kau. sampai bila kita nak mcm ni? kau dah tak sayang aku lg eh? kita bukan bff lg eh? sedih lah. dulu kau selalu ada whenever i need you. tapi now? rasa lost gilaaa ! kenapa eh aku rasa mcm aku dah tak kenal kau lg? i mean, kau bukan seperti seorang sahabat yg aku pernah kenal dulu. kau mcm dh lain je? or aku yg berubah sangat dah? nak tahu tak? aku rindu nk dgr kau mengata aku, and aku rindu jugak nak maki hamun kau. seriously imissyou. tapi i know things will never be the same lagi kan? aku pon ada ego jugak. aku dah tak larat nak begging dekat kau. sakit hati bila YOU, a friend yg terlampau aku appreciate, IGNORE me. mungkin semua org dalam dunia ni difitrahkan untuk cakap tak serupa bikin. kan kan? terkilan sangat lah dengan kau. takpelah, yg penting aku dah tunjuk effort nak baik dgn kau kan? but what to do, sekarang ni urusan kau dgn Allah jela. muna and diba, thanks jadi tempat aku menangis.



CERITA 2.

semalam, i saw him. dalam mimpi i, tapi mimpi sedih. i mimpi dia tinggalkan i utk selama lamanya. i tahu mimpi hanyalah mainan tidur, tapi i takot sangat kalau mimpi tu betul2 terjadi. i belum bersedia utk kehilangan dia dalam hidup i. he is my precious man tahu? i cerita dgn kawan2 i, diorang kata kalau kita mimpi org tu meninggal, maksudnya org tu panjang umur sebenarnya. amiiin. abah, along sedih la dapat mimpi mcm tu. mimpi tu tipu kan? mungkin along terlampau rindu abah sampai dapat mimpi bukan2 macam tu. abah tak boleh tinggal along lagi tau? i love you so much. ='((
oh mimpi, jangan datang lagi please? i dah penat menangis.



6 comments:

  1. zaza..!! sumpah sedih. uh u make me cry u kno. wanna cal my dad=((.

    ReplyDelete
  2. akak, kenapa sedih sgt ni. haha

    ReplyDelete
  3. ainie, aku mmg tgh sedih. please jumpa cepat, nak gelak

    ReplyDelete
  4. sedih ain bce syaza nye cite..
    ermm sabar oke..
    2 je yg mpu ain ckp..
    smile owez.. xmo nanges2 aw..
    =)

    ReplyDelete
  5. sabarlah. kami ade di sisi kau selalu =)
    tawa atau duka.akan selalu bersame.okay? ;))

    ReplyDelete
  6. intan nora deeba : ape yang kou ckp tu aku stuju la sgt2..
    TAPI AKU X SETUJU NGAN NAME KOU
    0.o
    hahahahah !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...