May 14, 2011

baru namanya cuti



Assalamualaikum =)

bila masuk time cuti ni, benda paling I anticipate sekali ialah apa plan parents I untuk menghiburkan hati anak-anak mereka. eh eh best lah habiskan masa dgn family ! mcm whoahhh heaven sgt rasa. sbbnya bila dah gone through dgn stress apa semua waktu belajar, so bila cuti dapat tengok muka umi abah adik-adik rasa mcm yeayyyyy cuti !


okay makanya haritu we celebrated our Umi's Day. takde special mana, just had a dinner je. mungkin special bagi umi sbb umi tak perlu nak masak untuk dinner kitorang. tak kisahlah, asal makan sedap hehe. tapi takde gambar pulak sbb baru sempat snap 2-3 keping gambar, battery exhausted. damn je tak check dulu camera battery that night. #duhh.


jadi jadi jadi, entry ni nak letak gambar main bowling semalam. tebus balik takde gambar time dinner haritu. me and adik-adik mmg pantang dgn kamera ni. tak kira la kamera mahal ke murah. tapi kalau kamera mahal lagi pantang sikit la. konon muka cantik handsome sangat masing-masing. sakit tangan hoi main 4 game !








S tu bukan untuk Syaza okeh. tu Syahmi punya. Syaza tak letak score dia sbb corot sangat. lalala~







dia ni aku sumpah tak paham apa motif nak tunjuk sangat kasut. sanggup bukak pulak. Alang bengong !


yeahhh ini adik oakley saya. pastu aku pulak nak menunjuk cincin beli dekat Le Beau Monde. shopping lah kat sini uolss. seriously barang dia murah gilaaaa. Akak, saya tolong promote ni hihi.






p/s : rupa-rupanya baru seminggu cuti. =.='


3 comments:

  1. amboi header blog taknak kalah! macam mana nak buat? aku nak buat tapi tak buat2! :D

    wah, dah besar adik2 kau ye :)

    ReplyDelete
  2. haha saja gedik tu. nanti dah bosan tukar la. adik aku membesar, aku yg maintain haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...