September 14, 2010

Kelewatan



fuhh fuhhhh berhabuk dah blog ni. lama tak update kan kan? heh~ bila duduk rumah byk benda boleh buat so mcm takda masa nak menaip panjang2 kat sini. okay done !


sebelum terlambat, saya, penulis tunggal blog ini dgn seikhlas hari ingin mengucapkan selamat hari raya to all muslims. to my dear friends and sesape yg mengenali diri kecil ni, i nak mintak maaf sangat2 if ada terkasar bahasa, or sakitkan hati anda semua ya. saya juga manusia biasa yg tak sempurna. mungkin akan ada org kata, mintak maaf je tak cukup. tak setimpal dengan kesalahan yg saya buat mungkin? but, itu sahaja yg saya mampu lakukan. harapnya, anda dapat maafkan saya seikhlas hati anda. sobsob.


jumaat dah nak balik kl. anyone nak ajak saya pegi beraya on saturday? saya free! haha






*p/s : teringat kes allahyarham sosilawati. kenapa polis tak penah tunjuk muka datuk yg jadi suspek utama tu? hamboi, kalau org2 takda level ni, punya nak amek muka pesalah sampai nak jalan pon tak boleh. kalau datuk yg buat hal, takda expose pon, apa kes? dia manusia biasa jugak lah ! setakat datuk tu pegi mati ah perangai mcm cilake. okay i emo, sumpah.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...